pühapäev, 8. august 2010

MM sprint

Siin allosas on Sixteni ametlik teade v6istlusest, kuid k6igepealt v6istlejate kommentaarid.

Peeter
Kvalifikatsioonis oli diiselmootori tunne, kuid finaalis tegin oma tiitliv6istluste parima fyysilise soorituse. Tehniliselt olin see-eest kahvatu, vist yks seniste sprintide kehvim orienteerumine. Olen væga rahulolematu! Yritan v6tta revanshi tavarajal.

Kirti
Olen rahul, et ikka finaali pææsesin, sest sprint on minu lemmikdistants. Oli væga huvitav ja vaheldusrikas rada. Tegin m6ned aeglasemad teevalikud ja tempos ei suutnud saavutada sprindile vajalikku kiirust. See tunne hæiris juba v6istluse ajal.

Annika
Sprindi kvalifikatsioon: Tavaline sooritus sellise igava ja kiire raja puhul kui enesetunne pole just kõige parem ja jalad kiirematest liigutustest keeldusid, aga vähemalt koht finaalis.
Sprindi finaal: Mõningased segadused etappide valikuga maksid korralikult kätte. Kui keegi peaks arvama, et ma tegin 6-ndasse KPsse viga, siis te eksite. Minu teadmine enne starti oli, et lossi on vaid üks sissepääs ja see peavärvast, mille ma korralikult mällu talletasin, et vältida rajal mõttetut läbipääsude otsimist ja ajakulu - sellest ka selline etapivalik. Koht ebatäpsele ja mitte nii kiirele jooksule vastav - eelviimane. Homme ootan paremat ja "kainemat" minekut.

Liis
Finaalis ma yldiselt suuri vigu ei teinud (suurim vast 6-7 etapil umbes 15sekundit), kuid tegin m6ned kehvad teevalikud, kuhu læks sekundeid kaotsi. Jooksu poolel oli probleemiks kiiruse puudumine ja minu jaoks væhene taastumise aeg.

Timo
Oma eeljooksu esimese poolega jææn rahule, see polnud ka midagi keerulist. Teel 6ndasse punkti læksin aga pealtvaatajatega tylli - tahtsin yhest jærsust n6lvast alla joosta, kuid mind hoiatati, et v6in k6vasti viga saada. Kinnitasin, et kaardi jærgi on laskumine lubatud, ja olin valmis end kaljun6lvast alla libistama, kui keegi haaras mu kæest kinni ning hoidis mind væga tungivalt tagasi. L6in yritusele kæega, s6imasin natukene ning jooksin tuldud teed tagasi. Olukord tekkis, kuna tegin væga vale teevaliku. Finaalipææs oli selle tralliga muidugi vælistatud, Rada oli huvitav. Tænane sprindi kvalifikatsioon oli minu selle aasta esimene sprindijooks.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sixten Sild pressiteatena
Täna Norras, Trondheimis alanud orienteerumisjooksu MM-il joosti avadistantsina sprinti. Ehkki hommikustest eeljooksudest pääsesid õhtusesse finaali 45 parema sekka viiest startinud eestlasest neli, tuli neil finaalis siiski leppida kohtadega protokolli viimases kolmandikus.
Finaal joosti Trondheimi kesklinnas rohke pealtvaatajaskonna ees ja lõpuprotokollid olid väga tihedad nii meeste, kui naiste seas ning medaliomanikke lahutasid kohati vaid sekundikümnendikud.

Naiste seas võitis 2,6 km distantsil oma kuueteistkümnenda MM-tiitli šveitslanna Simone Niggli, kes edestast rootslannat Helena Janssoni vaid 0,7 sekundiga. Meeste 2,7 km rajal said kaksikvõidu samuti šveitslased Mattias Müller ja Fabian Hertner, keda lahutas finišis 2,3 sekundit, kuid sealjuures mahtus meeste esikuuik vaid 4,5 sekundi sisse.

Esikuuikud ja eestlaste kohad:
Naised
1. Simone Niggli SUI 16.06,2
2. Helena Jansson SWE 16.06,9
3. Marianne Andersen NOR 16.12,1
4. Minna Kauppi FIN 16.32,9
5. Elise Egseth NOR 16.35,1
6. Eva Jurenikova CZE 16.56,5
....
32. Kirti Rebane EST 19.07,9
40. Liis Johanson EST 19.30,9
44. Annika Rihma EST 20.48,6

Mehed
1. Mattias Müller SUI 16.10,9
2. Fabian Hertner SUI 16.13,2
3. Frederic Tranchand FRA 16.13,3
4. Øystein Kvaal Østerbø NOR 16.14,1
5. Martin Johansson SWE 16.15,3
6. Emil Wingsted SWE 16.15,4
....
37. Peeter Pihl EST 18.05,7

Järgmisena joostakse esmaspäeval lühiraja eeljooksud.

Kommentaare ei ole: